Aktuelt & ålreit
OM STORT OG SMÅTT PÅ SOSIALE MEDIER
Bla i ålreit snacks
Bla i ålreit snacks
HOT TIP! Hyperrelevant sesongsnadder
Ett av våre beste tips for å skape relevant innhold for din gjeng – er å bli inspirert og utnytte sesongvariasjonene dine.
SEO + LinkedIn = sant
Forbedre din organiske synlighet på LinkedIn ved hjelp av enkle triks slik at du enkelt kan optimalisere siden din. LinkedIn blir vurdert som en nettside – derfor vil søk i søkemotor være en viktig kilde for innkommende trafikk.
SEO + Facebook = Sant
Søkemotoroptimalisering er viktig på Facebook fordi det anses som en nettside. Forbedre din organiske synlighet ved forsikre seg om at Facebook-siden blir oppdaget i søkemotorer som Google. Her får du tips til hvordan du kan optimalisere din Facebook-side.
Hvordan utnytte kollektiv dvale?
I perioden 2011 - 2014 jobbet jeg som mobilansvarlig i Dagbladet. Det var en spennende tid med massiv vekst innen mobilbruk. En av de tingene som jeg virkelig slet med å forstå, var hvorfor hele mediebransjen gikk i kollektiv dvale i fellesferien, når mesteparten av befolkningen både hadde tid OG penger.
SEO + Instagram = sant
SEO på Instagram handler om å skreddersy innholdet ditt slik at det blir synlig på flere områder, som i søkeresultat, i utforsk eller som foreslåtte poster. Det er et hjelpemiddel for å nå ut til flere og nye mennesker, og en slik optimalisering vil gjøre profilen din mer søkervennlig
Push- & pull-markedsføring
Hva er forskjellen på push- og pull-markedsføring, og hvordan fungerer det egentlig i ren praksis?
Hvor godt kjenner du egentlig din kundereise?
Ett av de første spørsmålene jeg stiller til nye kunder er; hvordan er kundereisen deres? Ofte kommer det diffuse svar tilbake.
De små og rampete VS. de store og grå
Kan man egentlig kødde med de store? Hvis vi skal lære noe av de siste ukenes angrep på Wall Street, så er det dette:
Nei, det er ikke for sent å planlegge 2021
En plan for 2021 skal ikke være noe skummelt og uoppnåelig, men det skal peke ut en retning og tilrettelegge for positiv vekst og utvikling. Dette gjelder særlig for den lokale faghandelen i byen eneste gågate.