ÅLREIT SNIKSKRYT
Skiforeningen
Skiforeningen kom til oss med et ønske å om å få flere betalte medlemmer. Vi har utviklet en ny betalt strategi, der vi har gjenbrukt deres materiell på en ny og kreativ måte.
Hovedrådgiver
Kine
Strategisk rådgiver
Henning
Digital rådgiver
Elise
Vår oppgave
Vårt mål har vært å hjelpe Skiforeningen med å spre deres budskap om jobben de gjør i Marka og fordelene man får som medlem.
Det har vi gjort ved å gjenbruke bilder og video for å skape engasjerende materiell som øker oppmerksomhet og trafikk til nettsiden.
Så, hva gjorde vi?
Den betalte strategien består av tre kampanjer som går på Facebook og Instagram i høysesongen, der målet er å verve flere betalte medlemmer. For å oppnå dette har vi fokusert på:
Merkevarebyggende budskap som skaper tillit
Konverteringsløp som resulterer i betalte medlemskap
Riktig budskap til riktig målgruppe
Gjenbrukt materiell på en ny og kreativ måte