ÅLREIT SNIKSKRYT
Moply
Nyoppstartede Moply har utviklet et digitalt salgsverktøy for renholdsbedrifter, og ønsket hjelp til å skape et digitalt univers som grunnlag for merkevarebygging og flere betalende kunder.
Hovedrådgivere
Kine og Hella
Strategisk rådgiver
Henning
Grafisk designer og rådgiver
Elise
Vår oppgave
Nylanserte Moply ønsket å skape et digitalt univers som ga økt synlighet, en styrket posisjon i markedet og flere betalende bedriftskunder.
Med dette som utgangspunkt, har vi bygget helt ny nettside med tilhørende strategier for både sosiale medier og nyhetsbrev, og dermed et komplett innholdsunivers med rød tråd.
Så, hva gjorde vi?
Vårt mål har vært å kommunisere det geniale med renholdsplattformen til Moply på en lettbeint, men sofistikert måte. Vi har utformet en komplett digital strategi med fokus på:
Merkevarebygging som dyrker tillitt
Enkle budskap rundt brukervennlighet
Personlig kommunikasjon fra teamet
Målgrupper med store bedriftskunder